Mój mąż był cudownym człowiekiem i zawsze spełniał wszystkie moje życzenia. Chciał, żebym zawsze była szczęśliwa, ponieważ wtedy i on był szczęśliwy a to było podstawą udanego związku. Byliśmy do siebie bardzo podobni i co ważne, lubiliśmy aktywnie spędzać czas wolny.

Góry idealnym miejscem na spędzenie wakacji

wakacje w górachW tym roku miały być nasze pierwsze wakacje. Wcześniej z uwagi na nadmiar pracy nie mieliśmy okazji nigdzie razem wyjechać. Zależało mi, żeby to był aktywny wypoczynek i leżenie na plaży w ogóle nie wchodziło w grę. Mój mąż Artur był tego samego zdania i zaproponował, żebyśmy spędzili wakacje w górach, bo nigdy tam nie byliśmy. Pomysł bardzo mi się spodobał, ponieważ lubiłam spacerować i wiedziałam, że wędrówki po górach przypadną mi do gustu. Artur zajął się organizacją noclegu i wynajął pokój w przytulnym ośrodku wypoczynkowym. Ja poczytałam na temat wypraw górskich i dzięki temu wiedziałam jakie buty kupić. W góry wybraliśmy się pociągiem. Mieliśmy sporo bagażu, ale plecaki były wygodne, więc nie było ciężko. Pogoda była wspaniała i wiedziałam, że będą to jedne z najlepszych wakacji w moim życiu. Potrzebowałam odpocząć i zregenerować siły. Kiedy dotarliśmy do ośrodka, to już było późno i zdecydowaliśmy zwiedzić miejscowość. Na spacer w góry postanowiliśmy wybrać się następnego dnia z rana, ponieważ pogoda miała sprzyjać. Miejscowość w górach, którą wybrał mój mąż była bardzo malownicza. Wiele się tam działo, ponieważ dużo osób spędzało w tym miejscu wakacje.

To były najlepsze wakacje w moim życiu! Dużo chodziłam po górach i właściwie tylko jeden dzień odpoczywałam. Artur zorganizował wszystko idealnie, za co byłam mu wdzięczna. Obiecał mi, że raz w roku na pewno będziemy wybierać się w góry na aktywny wypoczynek.